Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1.Поверненню/обміну, підлягає товар, якщо з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в супроводжуючих документах до товару) згідно з законом про "Захист прав споживачів". 2.Поверненню/обміну не підлягає товар, якщо: - відсутня або пошкоджена упаковка товару; - товар має видимі сліди використання; - відсутні чек або гарантійний талон. - товар входить в категорію, що не підлягає поверненню, а саме: - рукавички, - фоточутливі товари, - засоби, що потребують спеціальних умов зберігання - обладнання, що було скомплектоване виробником під покупця - інші товари згідно з законом про "Захист прав споживачів". 3. Для того щоб повернути товар необхідно зв'язатися з представником нашої компанії за тел. +380 (68) 399-32-40 та вказати причину повернення/обміну. 4. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо). 5. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо в нашому магазині м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6 або товар надсилається узгодженим сторонами перевізником. Оплата за доставку товару, що повертається — за рахунок відправника. Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380 (68) 399-32-40 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%, - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком за номером +380 (68) 399-32-40 або у месенджері Viber, Telegram. Повернення здійснюється за рахунок одержувача, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: 49069, м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", - готівкою в нашому магазині при поверненню та огляду поверненного товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.