повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
1.Поверненню/обміну, підлягає товар, якщо з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в супроводжуючих документах до товару) згідно з законом про "Захист прав споживачів".
2.Поверненню/обміну не підлягає товар, якщо:
- відсутня або пошкоджена упаковка товару;
- товар має видимі сліди використання;
- відсутні чек або гарантійний талон.
- товар входить в категорію, що не підлягає поверненню, а саме:
- рукавички,
- фоточутливі товари,
- засоби, що потребують спеціальних умов зберігання
- обладнання, що було скомплектоване виробником під покупця
- інші товари згідно з законом про "Захист прав споживачів".
3. Для того щоб повернути товар необхідно зв'язатися з представником нашої компанії за тел. +380 (68) 399-32-40 та вказати причину повернення/обміну.
4. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо).
5. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо в нашому магазині м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6 або товар надсилається узгодженим сторонами перевізником. Оплата за доставку товару, що повертається — за рахунок відправника.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380 (68) 399-32-40 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком за номером +380 (68) 399-32-40 або у месенджері Viber, Telegram.
Повернення здійснюється за рахунок одержувача, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: 49069, м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашому магазині при поверненню та огляду поверненного товару.