повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
1.Поверненню/обміну, підлягає товар, якщо з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в супроводжуючих документах до товару) згідно з законом про "Захист прав споживачів".
2.Поверненню/обміну не підлягає товар, якщо:
- відсутня або пошкоджена упаковка товару;
- товар має видимі сліди використання;
- відсутні чек або гарантійний талон.
- товар входить в категорію, що не підлягає поверненню, а саме:
- рукавички,
- фоточутливі товари,
- засоби, що потребують спеціальних умов зберігання
- обладнання, що було скомплектоване виробником під покупця
- інші товари згідно з законом про "Захист прав споживачів".
3. Для того щоб повернути товар необхідно зв'язатися з представником нашої компанії за тел. +380 (68) 399-32-40 та вказати причину повернення/обміну.
4. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо).
5. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо в нашому магазині м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6 або товар надсилається узгодженим сторонами перевізником. Оплата за доставку товару, що повертається — за рахунок відправника.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380 (68) 399-32-40 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком за номером +380 (68) 399-32-40 або у месенджері Viber, Telegram.
Повернення здійснюється за рахунок одержувача, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: 49069, м.Дніпро, вул.Вартових неба, 26, приміщення 6.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашому магазині при поверненню та огляду поверненного товару.